loader

Beställ tillsammans!

Många som beställer Dermosilprodukter gör det i grupp. Tillsammans med arbetskompisar, vänner eller släktingar är det otroligt smidigt att få hem Dermosilfavoriterna och hela gruppen kan njuta av de bästa förmånerna. Vem som helst kan skapa en egen grupp och upptäcka det fina med att beställa tillsammans med vänner och bekanta!

Frågor och svar
  • Samla bonuspoäng

    Gruppens kontaktperson får bonuspoäng för sitt egna inköp och enligt slutsumman för hela gruppens beställning. Medlemmarna i den digitala gruppen får poäng utifrån sin egen order. Med dina poäng kan du välja gratis bonusprodukter från bonussortimentet.

  • Fri frakt

    Genom att beställa i grupp får ni enkelt ihop en större beställning och kommer lättare upp till gränsen för gratis frakt. En gemensam beställning sparar också in på förpackningsmaterial och antalet separata leveranser.

  • Fantastiska goldförmåner

    I grupp är det mycket enklare för kontaktpersonen att uppnå Goldnivån, vilket betyder unika förmåner och upplevelser för hela gruppen. Om gruppens kontaktperson är Goldkund får alla medlemmar njuta av samma förmåner.

Allt är roligare tillsammans

”Jag är gruppens Dermomamma. Det bästa med att beställa i grupp är när vi får vår beställning och öppnar paketet tillsammans i kafferummet.” -Pirjo ”Vi brukar samlas och diskutera Dermosil, vilka produkter som är våra favoriter och tipsa varandra om underbara produkter man bara måste testa.” -Anna ”När vi beställer i grupp brukar vi få gratis bonusprodukter och produktprover. Det är verkligen något av det bästa med våra gruppbeställningar!” -Kati

Så här enkelt är det att beställa i grupp

Gruppens kontaktperson skapar gruppen och bjuder in medlemmar. Medlemmarna lägger in sina beställningar antingen i webbshopen eller direkt till kontaktpersonen med en beställningsblankett. Kontaktpersonen tar emot beställningen och delar ut produkterna till gruppmedlemmarna.

Vanliga frågor om gruppbeställning

  • Hur startar jag en beställningsgrupp?

    För att starta en grupporder som kontaktperson, kan du gå via fliken Beställ i grupp i huvudmenyn. Kontaktpersonen väljer först namn på gruppen, sen datum för när beställningen skall skickas in och skickar sedan inbjudningarna till sina medlemmar.

  • Vem får bonus då man gör en grupporder?

    Kontaktpersonen får bonus för sitt egna inköp, men även för hela gruppens beställning. Gruppmedlemmarna får bonus på sina egna produkter.

  • Vem betalar för gruppens beställning?

    Gruppens kontaktperson betalar hela gruppens order när beställningen skickas in. Vi erbjuder flera olika betalningssätt till kontaktpersonen. Gruppmedlemmarna sköter själva om sin betalning till kontaktpersonen.

  • Hur kan jag skicka ut inbjudningar till min grupp?

    Du kan skicka ut inbjudningar genast när du startar din grupp eller i ett senare skede via Mina sidor och Gruppbeställning, eller genom att gå via Kassan och klicka på Redigera gruppen. Kontaktpersonen kan skicka inbjudningar via e-post, WhatsApp, Facebook, Messenger samt genom att kopiera länken till inbjudan och skicka i valfri kanal, tex chat. I mobilen kan länken även kopieras till sms.

  • Var sparas min grupp?

    Kontaktpersonen hittar gruppen via Mina sidor och Grupporder, eller genom att gå via Kassan och klicka Redigera gruppen. Kontaktpersonens grupporder är aktiv i kassan tills det datum du har valt som sista beställningsdag. Du behöver inte skapa en ny grupp trots att sista beställningsdag har gått ut. När du har skapat en gruppbeställning är du automatiskt i grupporderläget. Här ser du alla dina medlemmar, kan ta bort och bjuda in nya medlemmar samt ändra sista datum för er beställning. Det är även möjligt att korrigera gruppens namn och bild.

  • När skall kontaktpersonen göra sitt inköp i gruppen?

    Kontaktpersonen för en grupp kan lägga in sina inköp i gruppens beställning närsomhelst innan gruppbeställningens sista beställningsdatum. Efter slutdatumet skickar kontaktpersonen sedan iväg hela gruppens beställning, inklusive sin egen.

  • Var ser jag vem som skickat in sin beställning till min grupp?

    Kontaktpersonen ser alla de beställningar som gruppmedlemmarna har skickat in på gruppsidan. Du kan gå till gruppsidan från Mina sidor och Gruppbeställning eller via kassan och klicka på Redigera gruppen.

  • Kan jag radera beställningar som en medlem gjort?

    När en gruppmedlem lagt in en beställning kan kontaktpersonen radera medlemmens beställning om beställningen inte skickats till Dermosil. Efter att beställningen raderats kan gruppmedlemmen göra en ny beställning.

  • Hur kan jag ta bort medlemmar eller hela min grupp?

    Kontaktpersonen kan välja att ta bort medlemmar som ingår i gruppen. Om du inte längre vill vara kontaktperson för din grupp så kan du själv radera din grupp genom att gå till Inställningar för gruppen.

  • Kan jag behålla medlemmarna i min grupp efter inskickad beställning?

    När kontaktpersonen skickat in gruppens beställning, stannar alla medlemmar kvar i gruppen och en ny gruppbeställning påbörjas. Kontaktpersonen väljer då nytt datum för gruppens beställning och meddelar gruppen.

  • Var kan jag följa med till vilka jag sänt en inbjudan att delta i min grupp?

    Du kan se vilka medlemmar som hör till din grupp via Mina sidor och Grupporder, eller genom att gå via Kassan och klicka på Redigera gruppen

  • Hur kommer jag i kontakt med mina medlemmar?

    Om du önskar ändra datumet på er beställning, kan du samtidigt skicka ett meddelande till dina medlemmar. Behöver du diskutera annat kring er gemensamma beställning, kan du själv påbörja en diskussion via t.ex. WhatsApp eller Facebook.

  • Flera gruppmedlemmar beställde samma produkt men de hade olika pris på den. Vad beror det på?

    När en gruppmedlem bekräftar sin egen beställning i kassan, fastställs priset enligt det pris som gäller just då. Om produkten säljs till kampanjpris under en viss tid, kan gruppmedlemmarna få betala olika pris för samma produkt beroende på om kampanjen varit i kraft när beställaren bekräftar sin egen order. Detta gäller också kontaktpersonens egna inköp.

  • När skickas beställningen in?

    När kontaktpersonen skapar gruppbeställningen väljs också sista beställningsdatum för gruppen. Kontaktpersonen skickar sedan in gruppens beställning.

  • Kan jag delta i flera gruppbeställningar?

    En kontaktperson eller en medlem kan endast delta i en grupp samtidigt. En medlem kan dock välja att gå ur en grupp och delta i en annan grupp ifall man fått flera inbjudningar.

  • Kan jag ändra min beställning?

    Ifall du önskar göra tillägg till din beställning, så är det bara att skicka in en ny beställning till kontaktpersonen, så bifogas din nya beställning till den senast inskickade. Din kontaktperson har skapat en egen sida för gruppen med all nödvändig information. Du hittar den genom att logga in och under Mina Sidor klicka på Gruppbeställning. Under Gruppens egna sida finns din inskickade beställning. Klicka på den senast inskickade ordern och där hittar du "Redigera beställning". Om du klickar där så kommer du till kassan och kan radera din order.

  • Var kan jag se min beställning?

    Du kan kontrollera din egen beställning från Mina sidor och Gruppbeställning eller gå via kassan och klicka på Redigera gruppen.

  • Kan jag delta i en gruppbeställning även om jag själv inte använder webbshopen?

    Javisst. Du kan skicka en lista med produkter som du vill beställa till beställningsgruppens kontaktperson, som sedan lägger in dina produkter som en del av gruppens beställning.

Skapa en grupp och kom igång

Samla ihop vänner, arbetskompisar, familj eller grannar och skapa en egen grupp redan idag! Du kan bjuda in gruppmedlemmarna via e-post, sms, WhatsApp-meddelande, Facebook eller genom att skicka en direktlänk till inbjudan.